Mai crede cineva in revitalizarea TVR-ului?

tania budiO prezenta frecventa in tabloidele din Romania, pentru povestile de dragoste invaluite in scandal si mister a castigat un casting la televiziunea publica. Tania Budi va prezenta in fiecare duminica un show de divertisment „De la A la infinit”, in locul emisiunii lui Dan Bittman. Pana aici, nimic deosebit, doar ca Agentia de Presa Mondena a publicat chiar in ziua castingului pentru postul de prezentatoare o stire cu titlul “Dupa 15 ani, Tania Budi se intoarce la TVR! Va prezenta o emisiune de divertisment duminica dupa-amiaza!” Continuă lectura „Mai crede cineva in revitalizarea TVR-ului?”

TVR-ul, in cadere libera

Televiziunea Publica cu mii de angajati s-a clasat pe locul 7 in audienta din noaptea de Revelion.
Primul loc a fost ocupat de Pro TV, cu un program urmarit de 1,9 milioane de romani. Pe locul 2 s-a clasat Antena 1 cu 1,86 milioane de telespectatori iar pe locul 3, marea surpriza, Etno TV cu 632.000 telespectatori.
TVR 1 a ales sa organizeze Eurovisionul in noaptea de Revelion, o mutare neinspirata care a facut ca 333.000 telespectatori sa urmareasca programul.
Daca in 2009, productiile de Revelion au fost un fiasco total, anul acesta programele au crescut usor in calitate.
Totusi, nu au lipsit de pe micul ecran, manelistii si asa zisele „fotomodele” ce ocupa primele pagini ale ziarelor de scandal.

CNA trebuie să intervină în procesul intentat de un puşcăriaş, postului Naţional TV

Un deţinut de la penitenciarul Rahova, Iordache Stroe a dat în judecată postul Naţional TV pentru că în timpul filmului Stefan cel Mare difuzat în 2008 a intrat publicitatea, scrie Petrişor Obae pe blogul său. „Sa amestecat filmul cu reclama în mintea mea, încît nam înţeles nimic din film pentru căci mau păcălit că dă film” a scris deţinutul într-o plângere luată ăn seamă de judecători.
CNA-ul trebuie să stabilească acum dacă deţinutul are dreptate. Următorul proces va avea loc în luna decembrie.
“În ziua de 25 – 08 – 2008, la postul de televiziune Naţional TV Bucureşti în jurul orei 20.15 a fost difuzat filmul Românesc Ştefan Cel Mare, iar în timpul filmului au difuzat reclamă, încît sa amestecat filmul cu reclama în mintea mea, încît nam înţeles nimic din film pentru căci mau păcălit că dă film, iar iei au dat reclamă în timpul filmului, iar dacă doreau să dea reclamă în timpul filmului trebuia să spună căci dă reclamă în timpul filmului, iar eu alegeam alt post de televiziune care spune căci dă film şi aşa este până la sfârşitul filmului de la început şi până la sfârşit, şi ca exemplu TVR 1 şi TVR 2” a scris deţinutul în plângerea sa.

OTV-ul pierde din audienta, televiziunile de sport in crestere

Pro TV-ul este cea mai urmarita televiziune din Romania in luna august cu o audienta medie de 603.000 telespectatori in prime time, intervalul orar 19.00 – 23.00.
Postul condus de Costi Mocanu este urmat de Antena 1 cu 378.000 telespectatori si TVR 1 cu 222.000 telespectatori.
Fata de luna iulie, Realitatea TV a depasit in clasament Antena 3 iar Prima TV pe National TV.  OTV a pierdut aproape jumatate din audienta semn ca arestarea lui Dan Diaconescu a crescut atunci ratingul.
Televiziunile de sport, Digisport si Sport.ro sunt in crestere mai ales ca a inceput campionatul Romaniei de fotbal.

Amenzi mici date de CNA pentru cazul Madalina Manole

Consiliul National al Audiovizualului a decis astazi sa amendeze Antena 1, cu 10.000 lei, Antena 3 si Realitatea TV, cu 7.500 lei, TVR 1 şi Kanal D cu 5.000 lei pentru modul in care au difuzat informatiile despre sinuciderea Madalinei Manole. De asemenea au mai primit somatii B1 TV, National TV, OTV, Prima TV si Pro TV in timp ce Antena 2 a fost atentionata. Televiziunile au fost taxate pentru intruziunea in viata privata a familiei Madalinei Manole si pentru prezentarea tehnicii de sinucidere.
Antena 1 de exemplu a fost acuzata ca a difuzat neblurat imaginea copilului Madalinei Manole si a prezentat denumirea insecticidului.

Cand se face curatenie in TVR?

Platim in fiecare luna un abonament RTV. Pentru ce? Personal ma uit pe zi, 1 minut cumulat la TVR 1, TVR2, TVR 3, TVR Info, TVR Cultural, si cate TVR-uri or mai fi. Conform ratingului lumea nu da navala pe aceste posturi. Programele sunt proaste, filmele la fel. Guvernul ne spune ca trebuie sa strangem cureaua dar aceasta masura nu se aplica la Televiziunea publica care are in continuare prea multi angajati si papa bani cu nemiluita de la bugetul statului. Cum justifica Alexandru Sassu cheltuielile exagerate din ultimii ani? Ce cauta emisiunile culturale pe TVR 1 din moment ce s-a infiintat un post pentru acest gen de programe? Cand vor disparea „dinozaurii” din TVR ce si-au angajat si odraslele pe functii „caldute”? Cand vom vedea emisiuni facute pe placul publicului?
Personal urmaresc meciurile din Champions League pe TVR 1 si ma apuca jalea in fata micului ecran. Comentariul unor partide este facut de „marele” Sorin Hobana, ce ocupa o functie in cadrul departamentului de sport dinaintea Revolutiei. Jumatate din comentariul lui Hobana, care este platit cu bani grei, se rezuma la a citi de pe o hartie declaratiile dinaintea meciului a unui antrenor? Pai ma intreb, un tanar nu poate sa faca lucrul acesta? Trebuie sa vina Hobana care are 3 miliarde de ani in TVR sa ne lumineze? Cum isi justifica omul acesta salariul? Si exemplele pot continua la nesfarsit…