Criza de forţă de muncă generează situaţii dintre cele mai bizare. Rămas fără angajaţi, lanţul de magazine KFC a declanşat o campanie de recrutare cu totul ieşită din comun. Nu este nevoie nici de experienţă, nici de referinţe şi nu mai contează nici CV-ul. Tot ceea ce trebuie să facă doritorii de locuri de muncă este să vină direct în restaurante, unde tava va fi transformată într-un aşa-zis CV creativ.
Pe foaia primită, există nişte „câmpuri” (adică locuri de completat), unde aplicanţii trebuie să treacă principalele atu-uri cu care să convingă angajatorul. „Câmpurile” sunt absolut şocante: porecla din liceu, numărul prietenilor de pe Facebook, serialele preferate şi muzica pe care o ascultă!
Cineva care era poreclit „Bulişor” şi urmărea serialul „Suleyman Magnificul” va concura cu „Virginela” care se uita la „Sclava Isaura”! Nu se poate da încă un răspuns în privinţa câştigătorului, însă lanţul de restaurante anunţă că cei selectaţi au şansa de a ajunge în poziţii de conducere.
Asta, însă, după o serie de cursuri şi teste (tot pe bază de porecle, evident), pentru că, deocamdată, cei selectaţi vor fi doar… casieri şi bucătari. Pasul următor va fi, probabil, afişarea poreclei pe ecusonul de serviciu, un adevărat deliciu pentru clienţi, veniţi să-i vadă pe Moflea, Căldare, Covrigel şi Dudulina. Şi mai cârcotesc unii că nu avem personal calificat…
Sursa: renasterea.ro