Doar asa se poate explica ca Bechtel a finalizat 103 kilometri de autostrada in 3 ani si jumatate in Kosovo iar in Romania doar 52 kilometri in 7 ani. In noul stat, lucrarile la autostrada au inceput anul trecut iar spre sfarsitul anului vor fi date in folosinta 3 portiuni ale acestei lucrari.
In Romania, Bechtelul isi retrage usor – usor utilajele si le muta in Albania unde construieste o autostrada de 61 kilometri. Costurile lucrarii, care include si constructia unui tunel de aproape 6 kilometri se ridica la 400 milioane de euro.
In Romania, de la numirea Ancai Boagiu ca Ministru al Transporturilor, statul a platit degeaba 40 milioane de euro, tarifele de stationare a utilajelor Bechtel si penalitati la intarzirea platilor. Nimeni nu stie cand se vor relua lucrarile la Autostrada Transilvaniei, negocierile decurg prost, iar Romania iroseste bani de pomana.
Mai hoți. Precis nu s-au înțeles în privința comisionului.