Amenzi mici date de CNA pentru cazul Madalina Manole

Consiliul National al Audiovizualului a decis astazi sa amendeze Antena 1, cu 10.000 lei, Antena 3 si Realitatea TV, cu 7.500 lei, TVR 1 şi Kanal D cu 5.000 lei pentru modul in care au difuzat informatiile despre sinuciderea Madalinei Manole. De asemenea au mai primit somatii B1 TV, National TV, OTV, Prima TV si Pro TV in timp ce Antena 2 a fost atentionata. Televiziunile au fost taxate pentru intruziunea in viata privata a familiei Madalinei Manole si pentru prezentarea tehnicii de sinucidere.
Antena 1 de exemplu a fost acuzata ca a difuzat neblurat imaginea copilului Madalinei Manole si a prezentat denumirea insecticidului.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s