Super Bowl 2010 nu va avea reclama de la Pepsi

Dupa 23 ani in care au fost prezenti la fiecare editie a finalei de fotbal american cei de la Pepsi nu vor cumpara niciun spot in acest an. Circa 100 milioane de americani vor urmari pe 7 februarie cel mai important eveniment sportiv al anului din Statele Unite ceea ce aduce spotul publicitar la aproape 3 milioane de dolari.
Cei de la Pepsi prefera ca in acest an, in loc sa plateasca 12 milioane de dolari pentru patru minute publicitare, sa finanteze diverse proiecte de sanatate, arta, cultura si educatie. Pentru acest lucru compania a pus la bataie fonduri de 20 milioane de dolari.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s